wtorek, 4 października 2016

Paweł Wszołek Quintet - trasa promująca nowy album "Faith"


05.10.2016 - Kraków - MDK Dom Harcerza
06.10.2016 - Warszawa - Studio Koncertowe PR im. W. Lutosławskiego
07.10.2016 - Wrocław - Vertigo Jazz Club

Mateusz Śliwa – saksofon
Łukasz Kokoszko – gitara
Sebastian Zawadzki – fortepian
Paweł Wszołek – kontrabas
Grzegorz Pałka – perkusja

Paweł Wszołek Quintet to zespół, który chce stanowić alternatywę do muzyki o niskiej wartości artystycznej, która tak często proponowana jest słuchaczom. Muzycy młodego pokolenia, ludzie o świeżej wizji i wielu pomysłach, za cel stawiają sobie promowanie muzyki wartościowej, nie zamkniętej w schematach, a jednocześnie niosącej ponadczasowe przesłanie. Zespół wykonuje kompozycje lidera, Pawła Wszołka.

Paweł Wszołek - kompozytor i kontrabasista młodego pokolenia, urodzony w 1991 r. Ukończył klasyczną szkołę muzyczną, początkowo na skrzypcach, następnie na kontrabasie. Jest absolwentem Akademii Muzycznej w Krakowie, gdzie uczył się gry na kontrabasie u Macieja Adamczaka. Aktualnie zaangażowany w wiele projektów jazzowych oraz rozrywkowych. Założył własny zespół, z którym nagrał płytę "Choice". Laureat festiwalu Jazz Wolności z zespołem Paweł Wszołek Quintet (2016), laureat Bielskiej Zadymki Jazzowej z zespołem Franciszek Raczkowski Trio (2016), laureat IV edycji Jazzowego Debiutu Fonograficznego z zespołem Apprentice (2015), zdobywca Grand Prix na Festiwalu Jazz Juniors z zespołem Darek Dobroszczyk Trio (2014), laureat festiwalu Azoty Jazz Contest z zespołem Apprentice (2014). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...